10 perkara yang aku TAK SUKA

Setiap  orang  mesti  ada  perkara-perkara  yang  kita  malas ,  segan ,  meluat  nak  buat  kan ?  Memang  rasa  " semacam "  apabila  aku  terpaksa  nak  hadap  buat  perkara-perkara  ni .  **muntah  hijau

Aku  paling  tak  suka  kalau :



1 -  Tak  boleh  tidur  malam  ** takut ,  nak  pejam  mata



2 - Orang  makan  coklat  aku  sampai  habis



3 - Lipat  kain  ** macam  mana  nak  lipat  baju  suami  nanti ?



4 - Tudung  tak  jadi  ** hilang  mood  nak  " makan  angin " 



5 - Orang  bising  semasa  aku  sedang  tidur



6 - Bateri  phone  low  waktu   tengah  sibuk  berposing



7 - Bunyi  kucing / anjing  mengawan  **tiada  unsur  18SX  k !



8 - Duit  hampir  kering  hujung  bulan ,  tiba-tiba  ada  membe  ajak  tengok  wayang ,  karaoke ,  makan - makan ,  bagai  ** kalau  tak  pegi  kena  bash  berzaman .. hehe



9 -  Buat  kerja  yang  sama  dua ,  tiga  ,  empat  dan  berkali - kali  ** hasil  dari  arahan  yang  susah  nak  faham / bercelaru



10 - TAK SUKA matematik !  ** tak  pernah  lulus


Cukuplah  setakat  10 .  Muntah  hijau  pulak  aku  nak  list  banyak-banyak.  Ya  idak ?
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang