Aku suka sangat kalau

Ok  tadi  melalut  pasal  perkara-perkara  yang  aku  tak  suka .  Sekarang  meh  nak  share  pasal  perkara-perkara  yang  aku  suka  pula .  (bajet  macam  ada  orang  kisah  sangat  apa  yang  aku  suka / tak  suka)  Tapi  ni  blog aku  kan ?

Ok,  sebenarnya  banyak  perkara  yang  aku  suka  daripada  tak  suka .  Tapi  kalau  nak  catat  sampai  semua ,  alamat  tak  habis  sampai  tahun  depan  la .  Nah  sini  aku  ringkaskan .  Ringkas  la sangat .  Aku  paling  suka  kalau :



1 -  dapat  coklat / kek



2 - tidur  cukup



3 - pandang  wajah  buah  hati  ** kalau  dia  perasan  cepat-cepat  toleh  ke  lain



4 - jumpa  kawan-kawan  lama  pastu  merapu-meraban



5 - duduk  dalam  tempat  sejuk



6 - mengarang  ayat  ** kira  macam  bermadah  la



7 - perabih  duit  beli  tudung  ** maksud  aku  shopping  la



8 - memasak  pastu  makan  sorang-sorang  ** makan  sorang  sebab  aku  masak  ikut  suka



9 - rilex  tepi  pantai  sambil  pekena  laksa  semangkuk +  ais  kacang  (ABC)



10 - kerja  5  hari  seminggu  ** aku  kerja  selang-seli  off  hari  Sabtu





Ha ,  macam-macam  lagi  aku  suka .  Tapi  nak  list  semua ,  esok  pun  tak  habis .  Huahua



Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang