Cerita di sebalik sebuah lagu

Bila  sembang  kosong  dengan  membe ,  confirm la  merapu  macam - macam  kan ?  Semua  bab  dan  topik  ada .  Dah  nama  pun  sembang  kosong  kan ?  Kadang - kadang  ada  juga  yang  tanya ,  lagu  apa  yang  kita  suka .  Standard  la  kan ,  semua  orang  ada  lagu  kegemaran .  Aku  sejak  dulu  sampai  sekarang  suka  sangat  lagu  TENDA  BIRU ,  nyanyian  Desy  Ratnasari .  Memang  suka  gila  sangat  lagu  ni .  Nak  kata ,  ada  kena  mengena  dengan  aku ,  pun  tak .  Tiap  kali  dengar  lagu  ni ,  rasa  macam  sayu ,  tersentuh ,  layannnn  semacam  je .  Entah ,  sukar  aku  nak  jelaskan  perasaan  tu .  Pendek  kata ,  panjang  tak  kata  aku  memang  suka  gila  sangat  lagu  ni .




Dah  ada  lagu  yang  suka  mesti  ada  yang  tak  suka  kan ?  Aku  paling  benci  dan  tak  suka  lagu  ni .  Rasa  macam  berbulu  je  telinga ,  alergik ,  marah  semacam  bila  dengar  lagu  ni .  (bukan  salah  penyanyi / lagu  ni)  Sebenarnya ,  ada  kisah  di sebalik  lagu  ni .  Kisah  yang  menyakitkan  hati .  Terlampau  sadis  bila  nak  kenang .  So ,  tiap  kali  bila  dengar  je  lagu  ni ,  automatik  aku  akan  terkenangkan  kisah  tu .  Kisahnya  macam  ni ,  ex-boy  aku  dulu  ada  scandal  lain .  Setiap  kali  jumpa  aku ,  dia  suka  sangat  nak  nyanyi  lagu  Klik  Sini . Biasalah ,  lelaki  kan  susah  nak  lepas  gadis  yang  dia  sayang .  Kalau  boleh  nak  pasang  2  3  orang .  Aku  je  yang  tak  faham - faham  lagi .  Bila  dia  terkantoi  dengan  aku ,  baru  aku  faham .  Rupanya ,  lagu  tu  kiasan  semata - mata .  Sakit  hati  siot .  So ,  memang  aku  tak  suka  lagu  ni .  Noktah !


Lagu  yang  memang  ada  kena - mengena  dan  memang  aku  ada  kesan  dalam  hati  aku  adalah ,  lagu  nyanyian  Ungu ,  Percaya  Padaku .  Klik  sini !  Suka  habis !  Kisah  di sebalik  lagu  ni ?  Nanti  la  aku  cerita .  ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang