Kisah Annoying habis

Assalamualaikum wbt .  Hari  ni ,  aku  nak  share  tentang  satu  cerita  yang  tersangat  annoying .  Harap  boleh  jadikan  tauladan  kepada  aku  dan  kawan - kawan  di  luar  sana .


Meh  ikuti  perbualan  ni

Contoh  1 :


Aku :  awak ,  nanti  please  call back  mr . xxxx . Tadi  dia  call .


Annoying :   ...........  (diam )


15 minit  kemudian


Aku :  Awak ,  dah  call  ke  mr . xxx ?


Annoying :  ............................. (diam )


Sejam  kemudian ..  Kringggg kringgggg kringgggg 


Mr xxx :  Kenapa  u  tak  panggil  ms . xxx (annoying)  call me  back ?


Aku :  Dah .  Maybe  dia  lupa .  Tak  pe ,  now  I  pass  bagi  ms . xxx (annoying)

                                               
 Mr xxx :  Ok ,  thanks


**********


Mr xxx  :  Ms . xxx  (annoying) .  I  tunggu  u  call back  lambat  gila .  U  tau  tak  this  is  so  important .  Why  u  don't  call   me  back ?


Annoying :  Oh ,  i'm  sorry .  Takde  sape ,  bagi tau  kat  I  pun ,  U  call  tadi .


Aku ? @#$%^&  Terbeliak  tahap  gaban .  Ok ,  fikir  positif .  Annoying  ni  ada  penyakit  pekak  badak  yang  kronik . 


**********


Contoh  2 :


Aku :  awak ,  nanti  please  call back  mr . xxxx . Tadi  dia  call .


Annoying :   ...........  (diam )


15 minit  kemudian


Aku :  Awak ,  dah  call  ke  mr . xxx ?


Annoying :  ............................. (diam )


30  minit  kemudian


Aku :  Awak ,  call  mr ...........


Annoying :  Saya  tau ,  saya  tau .. huh


Aku  ?  @#%^&#$   dah  tau  kenapa  diam ?  Atau  masih  tak  call .. (dalam  hati)



 P/S :  Tolong  jangan  diam  jika  seseorang  sedang  bercakap  dengan  anda .  Sebab  kita  akan  jadi  serba  salah  kalau  asyik  remind  someone  tu  berulang  kali . 

Anda  kelihatan  tersangat  tidak  beradab  jika  anda  berdiam  diri  atau  tidak  memandang  wajah  orang  yang  sedang  bercakap  dengan  anda .

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang