Nak kurus, tapi ..

Tak tahulah kenapa 2 3 menjak ni badan asyik rasa semacam ja. Rasa letih dan sakit sendi-sendi. Rasa macam tak bermaya sangat. Nak kata tua taklah tua sangat kan? hewhew -_-


Ni picture paling terbaru


Yang tengah tu adik aku no 3




Ni adik no 2 aku. Dalam family aku seorang ja yang terlebih saiz

Maybe sebab sekarang dah jarang exercise, jogging. Berat pun makin lama makin "comel" je. Selalu mak dengan encik tunang bising-bising. "Takut runtuh pelamin katanya". Kadang tension jugak. Pantang tengok makanan. Tambahan pulak, sekarang ada cheese leleh, pavlova dan bla bla. Pandai je makanan tu ngorat aku kan? Nak reject, tak sampai hati pulak. So hasilnya, kebabomm la. Erkk.


Berat aku dirahsiakan sama sekali. Uolls boleh tanya apa saja, KECUALI berat. Guys, please take a note! Wahhh, perahsia sungguh. Of course la. Bila encik tunang tanya je berat aku, automatik mood akan down. Pernah sekali tu dia tanya, jawapan aku? Orang putih cakap, jangan tanya berat seorang wanita, itu biadap. Selamba je dia jawab, dia bukan mat salleh dia melayu. Pangggggg kena bidas.


Tak rasa apa ke berat makin menambah ni? Even jumpak kawan-kawan lama pun, ramai akan tegur. Hang makin berisi la pirah. Tak dak niat ke nak control makan? Tak rasa nak kurus ke?

Nak!
Nak!!
Nak!!!


Doakan, dan aku juga sedang berusaha.

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang