Pink? Not gentle la


Amacam ok tak dengan new design blog aku ni? Almaklumlah new blogger macam aku ni, baru belajar perihal blog bagai. Alhamdulilah hasil pencarian tutorial daripada blogger yang lain maka terhasillah penampilan baru blog fyra Ahmad.


Actually entry kali ni aku nak kongsi tentang minat aku. Aku tak pasti adakah normal bagi seorang wanita yang berusia 24 tahun dan akan berkahwin tidak lama lagi begitu meminati gambar-gambar kartun. Aku minat gilos dengan design ala-ala fairy tale dan  kanak-kanak ribena style.

My fiancee pun dah warning, design bilik nanti jangan nak semakkan dengan cadar, wall ataupun lukisan KARTUN! What? Semak? Satu lagi, please jangan cat dinding, cadar whatever dengan warna pink! Jambu siottt. Kononnya tak sesuai dengan imej beliau yang gentle tu. pftttt. Tapi cinta memang tidak adil. Kerana sayang ku turutkan jua. Lalalala

So, the conclusion is NORMAL ke wanita yang dah nak masuk 25tahun mempunyai taste macam ni?

Whatever lah ~


Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang