Azam di Ramadhan

Assalamualaikum



Tinggal lagi berapa hari je lagi dah nak masuk bulan Ramadhan. Entah kenapa tahun ni rasa macam tak excited pun nak beli baju raya. Kalau tahun lepas, dah siap tempah pun. Mungkin sebab perancangan lepas raya tu yang buat aku lebih lebih excited. InsyaAllah mohon dipermudahkan.

Ramadhan ni harap-harap menjadi plan untuk berdiet disamping menunaikan rukun islam yang keempat ni. Macam tahun lepas lain pula jadinya. Boleh dikatakan setiap hari aku ke bazar Ramadhan. Emmm, bukan tambah slim tambah besar lagi adalah.

Ni dah masuk 24tahun pun. Ubah sikit perangai tu Firahhh! Cubalah berazam nak ambil kesempatan di bulan yang penuh barakah ni untuk menambah pahala tu. InsyaAllah, doakan aku yaaa supaya berubah.


Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sakit dibahagian vagina semasa hamil

Kad jemputan perkahwinan simple

Sijil SKM hilang